برنامه رایگان طرح زمستانه 3در4 ایماض

برنامه ریزی درسی زمستانه 3 در 4 ایماض کمکت می کنه تا ترم دومتو کاملا متفاوت باشی.

با برنامه زمستانه  3 در 4 ایماض آشنا هستید؟

خب از آنجاییکه ترم دوم در تمام مقاطع تحصیلی دهم / یازدهم / دوازدهم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد همیشه دانش آموزان دچار استرس و نگرانی بابت امتحانات پایان سال خود میباشند.

بعد از امتحانات ترم اول دانش آموزان به دو دسته تقسیم می شوند ، دسته اول دانش آموزانی هستند که همیشه پا به پای برنامه و معلم خود پیش رفتند و در امتحانات ترم اول هم سربلند بیرون آمدند و دسته دوم دانش آموزانی هستند که همیشه منتظر یک فرصت طلایی بودند تا با یک برنامه ریزی شروع به مطالعه کنند اما این فرصت طلایی هیچوقت نرسید و امتحانات ترم اول را با نمرات پایینی سپری کردند.

در مجموع باید بدانیم ترم دوم اصلا جایی برای تعلل و دست دست کردن و انتظار برای رسیدن یک فرصت طلایی ندارد چون دانش آموز فرصت زمانی کمی در اختیار دارد و از طرفی دانش آموزان دوازدهم باید برای کنکور سراسری هم جمعبندی مناسبی داشته باشند.

با توجه به اینکه امتحانات در خرداد1403 در تمام مقاطع به صورت نهایی برگزار می شود پس برای دانش آموزان دهم و یازدهم نیز این حساسیت در ترم دوم وجود دارد و باید با یک برنامه ریزی منسجم و درست خود را برای امتحانات ترم دوم آماده کنند

طرح زمستانه 3 در 4

در این راستا موسسه ایماض هر ساله در ترم دوم شروع به معرفی طرحی با ویژگیهای منحصربفرد می نماید که تمام دانش آموزان دهم / یازدهم / دوازدهم و حتی فارغ التحصیلان از تمام رشته های تجربی / ریاضی و انسانی در هر سطحی که هستند و با هر معدلی که در ترم اول بدست آورند می توانند در این طرح ثبت نام کنند و با خیال راحت زیر نظر بهترین مشاورین ارشد موسسه ترم دوم خود را سپری کنند.

در این طرح که به طرح زمستانه 3 در 4 معروف است قرار بر این می باشد که در 3 ماه 4 اصل مطالعاتی انجام شود:

1- مطالعه کامل دروس

2- حل سوالات تشریحی و تستی

3- مرور دروس

4- جمع بندی دروس

در کنار تمام این اصول موارد زیر هم به بهترین شکل ممکن تا روز آخر این دوره آموزشی برای دانش آموزان عزیز انجام خواهد شد:

  • کوچ و مشاوره شخصی تا پایان دوره سه ماهه
  • برنامه ریزی بر اساس 4 اصل مطالعاتی
  • آزمون های آنلاین

اما امسال برای اولین بار در این طرح سعی کردیم که پکیج کاملی از خدمات آموزشی را در اختیار دانش آموزان و داوطلبان کنکور سراسری قرار دهیم تا بدون نیاز به هر منبع متفرقه بتوانند از پکیج های آفلاین موسسه ایماض استفاده نمایند

طرح زمستانه 3در 4 ایماض شروعی قوی برای نیمسال دوم می باشد که به تمام دانش آموزان توصیه می شود. این برنامه ریزی درسی را برای جلوگیری از سردرگمی مطالعاتی ترم دوم و جمعبندی اصولی دروس از دست ندهید.

جهت دریافت 5 روز مشاوره و برنامه ریزی رایگان طرح 3 در 4 زمستانه ایماض فرم زیر را پر کن.





    ما انسان ها ابتدا باید تکالیف و وظایف خود را بشناسیم و از میان آن ها مهم ترین را تشخیص دهیم ، در غیر این صورت باز هم آن نتیجه مطلوب را کسب نخواهیم کرد . . .

    شاید این مرد بخاطر تلاش و پشتکارش قابل تحسین باشد، اما مساله چیز دیگری است!

    علت نرسیدن به نتیجه دقیقا این بود که اگر میتوانست در آن لحظه به اهمیت (تیز کردن تبر) پی ببرد ، قطعا نتیجه بهتری میگرفت، اما چنین نشد . . .

    جدای از این اهم و مهم ها، شاید بتوان تحلیل دیگری از این ماجرا داشت!

    گاهی ما نیاز داریم یک جایی بنشینیم و به محاسبه اعمال و کارهایمان بپردازیم و ضعف هایمان را بشناسیم تا بتوانیم برطرفشان کنیم . . .

    دقیقا همان کاری که آن مرد انجام نداد . . . محاسبه!

    شاید اگر دقایقی مینشست و کمی فکر میکرد، وقت را بهانه خوبی برای تیز نکردن تبر انتخاب نمیکرد!

    • ️در این فصل از سال تحصیلی ( ترم دوم ) ،خیلی از دانش آموزها معمولا خسته و ناامید میشوند و یا بعضا دچار غرور کاذب می شوند در حالیکه اصلی ترین ملاک سنجش دانش آموزان پایه ( با توجه به نهایی شدن امتحانات ترم دوم در تمام مقاطع ) و همچنین داوطلبان کنکور سراسری امتحانات ترم دوم می باشد و به یک برنامه ریزی درسی مناسب نیاز دارند و همچنین در با شروع ترم دوم برای داوطلبان کنکور سراسری سه بازه خیلی مهم وجود دارد :
    • عید نوروز
    • امتحانات نهایی
    • کنکور

    که با توجه به اهمیت هرکدام از این بازه ها ، دواطلب باید برنامه خاص هر بازه را داشته باشد .

    • پس دوست ایماضی من ، خستگی رو بزار کنار ، نفس عمیق بکش و با یک برنامه ریزی دقیق و منظم دوباره شروع کن ، برنامه زمستانه 3 در 4 ایماض دقیقا همون برنامه ای هست که در این بازه میتونه بهت کمک کنه تا بهترین عملکرد خودتو در پایان سال و همچنین در کنکور سراسری ببینی.  ( برنامه ریزی و نشون دادن مسیر درست از ایماض و تلاش از تو )

    دوستدار شما : محمدصادق همتی

    جهت رزرو برنامه ریزی درسی رایگان طرح 3 در 4 ایماض می توانید از طریق پر کردن فرم زیر، برنامه را دریافت کنید:





      https://www.imazacademy.ir/?p=5183

      نظرات

      4 نظر در مورد برنامه رایگان طرح زمستانه 3در4 ایماض

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

      1. من دانش اموز پارسال ایماض بودم و طرح سه در چهار ثبت نام کردم
        خیلییی مفید بود
        واقعا از مشاورم خانم مهدیزاده ممنونم

        4

      اشتراک گذاری:
      واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
      پشتیبانی
      سلام دوست من
      خوشحال میشم تا به سوالاتت پاسخ بدم،جانم؟