بهترین منابع زبان کنکور

بهترین منابع زبان کنکور - ایماض

زبان انگلیسی آخرین درس عمومی در کنکور سراسری برای گروه های علوم تجربی، علوم ریاضی و … می باشد و جز دروسی است که اغلب دانش آموزان می توانند در آن درصد خوبی کسب کنند. امروزه گسترش آموزشگاه های زبان خارجه بیش از گذشته شده است و والدین نیز فرزندان خود را به ثبت نام در این کلاس ها تشویق می کنند. به همین دلیل اغلب، با زبان خارجه آشنایی دارند و با کمی تلاش می توانند در کنکور سراسری درصد خوبی کسب کنند. در این مطلب قصد داریم بهترین منابع کنکور را به شما معرفی کنیم تا به وسیله آن ها به خوبی به زبان انگلیسی کنکور مسلط شوید. در ادامه به بهترین منابع زبان کنکور می پردازیم.

معرفی بهترین منابع زبان انگلیسی کنکور سراسری

درس زبان انگلیسی شامل لغات و قواعد می باشد. منابع انتخابی نیز باید به صورتی تالیف شوند تا این مباحث را به خوبی پوشش دهند و به زبانی شیوا و روان، آموزش آسان را برای داوطلبان ممکن کنند. البته کتاب درسی به عنوان منبع اول نباید فراموش شود. قبل از رفتن به سراغ منبع دوم، کتاب درسی را به خوبی مطالعه کنید. در ادامه بهترین منابع زبان کنکور را به شما معرفی خواهیم کرد تا از آنها در برنامه ریزی کنکور شخصی خودتان استفاده کنید.

بهترین منابع زبان کنکور کدامند - ایماض

انگلیسی کامل میکرو طلایی گاج

یکی از بهترین منابع برای درس زبان انگلیسی کتاب تک جلدی میکرو طلایی گاج می باشد. این کتاب شامل دروس پایه و دروس سال دوازدهم است و یک مجموعه کامل و جامع برای داوطلبان به حساب می آید. مباحث به صورت درس به درس آورده شده است و درسنامه تالیف شده کتاب، روان و قابل فهم می باشد. برای یادگیری راحت تر گرامر های زبان تعداد زیادی مثال در کتاب نوشته شده است. هم چنین در بخشی با عنوان نکته های طلایی، مطالبی خارج از درس اما مرتبط و کاربردی آورده شده است که می تواند کمک زیادی به دانش آموزان برای حل مسائل تستی بکند.
سوالات تستی کتاب به دو بخش الف و ب تقسیم می شوند. سوالات بخش الف در سطح متوسط و ساده تالیف شده اند و سوالات بخش ب دشوار تر می باشند. تست های گرامر نیز به ترتیب پارگراف های آموزشی درسنامه قرار داده شده اند تا دانش آموزان بتوانند بلافاصله پس از مطالعه و یادگیری درسنامه به حل سوالات تستی بپردازند. این کار باعث می شود تا یادگیری در مراحل اولیه تا حد زیادی تثبیت شود. هرچند نباید مرور و تمرین و تکرار را کنار گذاشت.
در قسمت پاسخنامه سوالات، هم سوال و هم پاسخ ها به فارسی ترجمه شده اند تا درستی و نادرستی سوالات بررسی شود. کتاب شامل 3368 سوال تستی و 123 درک مطلب به همراه کلوز تست می باشد. این کتاب می تواند منبع کامل و جامعی برای داوطلبان کنکوری باشد.

برای دریافت تمامی این منابع و مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاورین ارشد imazacademy فرم زیر را پر کنید:






    زبان انگلیسی جامع کنکور مبتکران

    مطالب این کتاب شامل مباحث مهم و اصلی کتاب درسی دهم، یازدهم و دوازدهم می باشد و تمام مفاهیم کتاب درسی را پوشش می دهد. از مزیت های این کتاب مرور نکات مهم پایه های هفتم، هشتم و یا نهم می باشد که می تواند برای یادآوری دانش آموزان مفید واقع شود، در واقع خیلی از دانش آموزان در برنامه ریزی درسی خود از این کتاب استفاده میکنند.
    در این کتاب واژه نامه ای قرار داده شده است که شامل مجموعه واژگان سال دهم تا دوازدهم می باشد و داوطلبان می توانند به صورت اختصاصی آن را مطالعه کنند. درسنامه کتاب کامل و جامع می باشد و هیچ نکته ریز و درشت از کتاب درسی را از قلم نینداخته است. به همین دلیل باعث افزایش حجم کتاب شده است اما دانش آموزانی که در فراگیری زبان دچار مشکل هستند می توانند از درسنامه قوی این کتاب استفاده کنند.
    سوالات تستی آورده شده در این کتاب استاندارد می باشد و مفاهیم مرتبط و اصلی کنکور سراسری را تحت پوشش قرار می دهند. در عنوان جداگانه، نمونه سوالات کنکور سراسری سال های اخیر آورده شده است.

    زبان انگلیسی جامع کنکور شبقره

    این کتاب در سال 1397 منتشر شده است و می توان گفت یکی از بهترین منابع زبان کنکور سراسری به حساب می آید. درسنامه کتاب به صورت کامل و دقیق نوشته شده است و مباحث مربوط به گرامر و واژگان کنکور جامع و بدون کاستی آورده شده اند. در بخشی از کتاب، تکنیک هایی برای ترجمه صحیح عبارت های انگلیسی آورده شده و عنوان _خطاهای رایج در ترجمه_ را به خود اختصاص داده است. این قسمت می تواند تاثیر خوبی در سرعت و صحت ترجمه برای داوطلبان داشته باشد. هم چنین برای موفقیت بیشتر در حل سوالات کلوز تست می توانید از تکنیک های مرتبط با این بخش که در کتاب آورده شده است استفاده کنید.
    کتاب شامل تست های تالیفی و سراسری استاندارد می باشد و در مباحث گرامر، واژگان، کلوز تست و… بسیار خوب عمل کرده است. تست های دارای پاسخنامه تشریحی کامل می باشند.

    راستی! یادت نره این مطلب هم بخونی: درس خواندن ،چگونه درس بخوانیم ؟

    موج آزمون زبان انگلیسی کنکور نشر الگو

    این کتاب شما را با انواع سوالات زبان کنکور و شیوه طراحی سوال آشنا می کند و گزینه خوبی برای جمع بندی می باشد. درسنامه موج آزمون نشر الگو به صورت خلاصه بیان شده است بیشتر جنبه مرور و دوره کرده دارد. پس اگر به دنبال یک کتاب جامع آموزشی هستید، موج آزمون کافی نمی باشد چرا که بیشتر بر روی سوالات متمرکز شده است.
    در این کتاب انواع سوالات و آزمون های تستی آورده شده است که به خوبی تمام مباحث را پوشش می دهد. اما برای افرادی مناسب است که بر لغات و گرامر تسلط کافی دارند و اکنون قصد دارند تا تست زنی در درس زبان را تقویت کنند.

    انگلیسی جامع کنکور خیلی سبز

    یکی از کامل ترین و بهترین منابع زبان کنکور کتاب خیلی سبز می باشد. مولفین این کتاب درسنامه آن را به صورت جامع نوشته اند که با زبان روان و قابل فهم، مطالب را برای دانش آموزان تدریس می کند. به همراه این کتاب یک واژه نامه رایگان قرار داده شده است که می توانید به صورت مجزا به حفظ این واژگان بپردازید. تیپ سوالات تالیفی خیلی سبز هم سطح سوالات کنکور می باشد و می تواند احتمال موفقیت شما را در این درس افزایش دهد.
    سوالات تستی این کتاب به خوبی مباحث سال های دهم، یازدهم و دوازدهم را پوشش می دهد و دارای پاسخنامه تشریحی می باشد. در پاسخنامه سوالات دشوار با شکل جمجمه علامت گذاری شده اند.

    سخن آخر

    در این مطلب سعی کردیم تا بهترین منابع زبان کنکور را به شما معرفی کنیم تا به کمک آن ها بتوانید تست زنی تان را در این درس تقویت کنید. تسلط کامل بر واژگان و مرور روزانه آن ها در کنار یادگیری گرامر، پیشرفت شما را در حل سوال تستی و سرعت تست زنی افزایش می دهد. هم چنین اغلب کتاب های معرفی شده، روش هایی را برای راحت تر حل کردن سوالات پیشنهاد می کند که می تواند مناسب باشد.

    https://www.imazacademy.ir/?p=2707

    نظرات

    0 نظر در مورد بهترین منابع زبان کنکور

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.

    اشتراک گذاری:
    واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
    پشتیبانی
    سلام دوست من
    خوشحال میشم تا به سوالاتت پاسخ بدم،جانم؟