کارت ورود به جلسه کنکور 1401 ،کی اقدام کنیم؟

کارت ورود به جلسه کنکور 1401 ایماض

پس از ثبت نام در یکی از گروه های آزمایشی ریاضی، تجربی، انسانی، زبان و هنر لازم است تا داوطلبان برای شرکت در آزمون، کارت ورود به جلسه کنکور 1401 را دریافت نمایند. داشتن این کارت از الزامات شرکت در آزمون می باشد و به همراه نبردن آن در روز کنکور برابر با عدم شرکت در آزمون سراسری 1401 می باشد.

اطلاعات مندرج بر روی کارت ورود به جلسه کنکور شامل شماره داوطلبی، مشخصات فردی و عکس، تاریخ و زمان برگزاری آزمون، زبان آزمون، نوع معلولیت و … می باشد. با نزدیک شدن به روز موعود کنکور سراسری، داوطلبان سوالاتی در رابطه با کارت ورود به جلسه و زمان دریافت آن دارند که در ادامه این مطلب قصد داریم به سوالات پاسخ دهیم. پس به ما همراه باشید.

راستی! یادت نره این مطلب هم بخونی: ثبت نام کنکور 1401

زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1401

داوطلبانی که در کنکور سراسری 1401 ثبت نام کرده اند، لازم است چند روز قبل از تاریخ برگزاری کنکور به سایت رسمی سازمان سنجش به نشانی http://sanjesh.org/ مراجعه کنند. پس از آن می توانند با وارد کردن اطلاعات ثبت نام، کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند.

طبق روال سال های گذشته، داوطلبان دو روز قبل از آزمون می توانستند کارت ورود به جلسه خود را از سایت سازمان سنجش دریافت نمایند. به دلیل شیوع کرونا در دو سال اخیر، دریافت کارت ورود به جلسه با تاخیر مواجه شد. به همین دلیل لازم است تا داوطلبان از طریق سایت سازمان سنجش پیگیر اطلاعیه های مربوطه باشند.

جهت شناسایی افراد مبتلا به کرونا لازم است تا داوطلبان به سایت http://salamat.gov.ir/ مراجعه کرده و ارزیابی سلامت انجام دهند. داوطلبان باید پس از تکمیل فرم، یک نسخه از آن را چاپ کرده و روز کنکور به همراه داشته باشند.

کارت ورود به جلسه کنکور 1401 ایماض

مراحل دریافت کارت ورود به جلسه

  1. وارد سایت سازمان سنجش http://sanjesh.org/ شوید.
  2. روی _ دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری سال 1401 _ کلیک کنید.
  3. وارد کردن یکی از اطلاعات زیر :
  • شماره پرونده و کد رهگیری موجود در رسید ثبت نامی
  • شماره پرونده و کد ملی
  • شماره پرونده و شماره داوطلبی
  • شماره سریال شناسنامه و شماره شناسنامه
  1. دریافت کارت ورود به جلسه

سخن آخر

در این مطلب اطلاعاتی در مورد دریافت کارت ورود به جلسه کنکور 1401 ذکر کردیم. داوطلبان باید توجه داشته باشند تا کارت ورود به جلسه مطابق با مشخصات فردی و تحصیلی آن ها ارائه شده باشد. در صورت وجود کوچک ترین خطا و اشتباه در کارت ورود به جلسه، داوطلب برای شرکت در آزمون و وقایع پس از آن با مشکل مواجه خواهد شد. اگر پس از دریافت کارت، با اشتباهی مواجهه شدید می توانید در بازه مشخصی به اصلاح آن از طریق سایت بپردازید.

برای دریافت مشاوره تحصیلی رایگان فرم زیر را پر کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند:






    https://www.imazacademy.ir/?p=2833

    نظرات

    0 نظر در مورد کارت ورود به جلسه کنکور 1401 ،کی اقدام کنیم؟

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.

    اشتراک گذاری:
    واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
    پشتیبانی
    سلام دوست من
    خوشحال میشم تا به سوالاتت پاسخ بدم،جانم؟