دانلود رایگان کتاب ادبیات نشر الگو

دانلود رایگان کتاب ادبیات نشر الگو - ایماض

ادبیات اولین درس دفترچه سوالات عمومی کنکور می باشد. روش مطالعه این درس برای کنکور شاید کمی متفاوت تر از دروس دیگر باشد اما وجود یک منبع خوب می تواند شما را در رسیدن به درصد های قابل قبول یاری کند. الگو از انتشاراتی است که در زمینه تالیف کتاب های منبع برای ادبیات کنکور، بسیار خوب عمل کرده است و اگر دقت کرده باشید بیشتر دانش آموزان در برنامه ریزی کنکور این کتاب را آورده اند. برای استفاده از این منابع می توانید به فروشگاه های شهرتان مراجعه کنید و یا دانلود رایگان کتاب ادبیات نشر الگو را از سایت های معتبر انجام دهید. در ادامه شما را با کتاب های ادبیات کنکور نشر الگو آشنا خواهیم کرد.

برای دریافت کتاب ادبیات نشر الگو بصورت رایگان فرم زیر را پرکنید تا مشاورین ما در اسرع وقت جهت ارسال کتاب با شما هماهنگ کنند:






    کتاب های مبحثی نشر الگو

    مجموعه کتاب های مبحثی نشر الگو شامل 5 کتاب با عنوان های لغت و املا، آرایه ادبی، قرابت معنایی، دستور زبان فارسی و تاریخ ادبیات می باشد.

    لغت و املا

    در این کتاب تمام لغات ادبیات و زبان فارسی سال های دهم تا یازدهم آورده شده است و برای همه داوطلبان گروه های آموزشی کاربردی می باشد. در کتاب لغت و املا، روش هایی آورده شده است که به کمک آن ها می توانید املای لغات را به خاطر بسپارید و تمایز آن ها با هم را تشخیص دهید. سوالات تستی به صورت درس به درس آورده شده اند و دارای پاسخنامه تشریحی کامل می باشد.

    قرابت معنایی

    همان طور که می دانید بیشتر سوالات ادبیات کنکور مربوط به بخش قرابت معنایی می باشد پس باید وقت بیشتری برای آن بگذارید. در کتاب قرابت معنایی، ابیات دروس به صورت مفهومی بررسی شده اند و نکات کلیدی در آن ها ذکر شده است. هم چنین موارد مهمی که به حل سوالات تستی قرابت معنایی سرعت می بخشد آورده شده است.

    راستی! یادت نره این مطلب هم بخونی: مشاوره تحصیلی تلفنی رایگان

    دستور زبان فارسی

    در این کتاب به یازده مبحث مهم در درس زبان فارسی دهم تا دوازدهم اشاره شده است و برای آن ها سوالات تستی آموزشی در نظر گرفته شده است. شما می توانید با حل تمرین ها و سوالات این کتاب، بر مباحث زبان فارسی تا حد زیادی مسلط شوید. با دانلود رایگان کتاب ادبیات نشر الگو به سرعت می توانید از این کتاب استفاده کنید.

    آرایه ادبی

    در این کتاب از انتشارات الگو، مباحث آرایه های ادبی به صورت تک به تک تدریس شده است و مولف سوالاتی را برای هر مبحث تالیف کرده است. این کتاب می تواند به خوبی مباحث مهم مرتبط با آرایه ادبی سال های دهم تا دوازدهم را پوشش دهد.

    تاریخ ادبیات

    کتاب تاریخ ادبیات نشر الگو دارای چند بخش می باشد. در بخشی از آن تصویری از شعرا و نویسندگان آورده شده است و آثار آن ها به صورت کلمات رمزنگاری شده در کنار آن ها قرار داده شده است. در قسمت دیگر، تاریخ ادبیات به صورت درس به درس در جدول نوشته شده است. و در بخش آخر نیز به ترتیب حروف الفبا نوشته شده است. انتهای کتاب به سوالات تستی مرتبط با تاریخ ادبیات اختصاص یافته است. اگر اکنون به این کتاب احتیاج دارید، می توانید با دانلود رایگان کتاب ادبیات نشر الگو از مباحث آن بهره مند شوید.

    راستی! یادت نره این مطلب هم بخونی: دانلود رایگان کتاب زیست نشر الگو

    سخن آخر

    در این مطلب سعی کردیم تا به معرفی منابع کنکور ادبیات از انتشارات الگو بپردازیم. علاوه بر مجموعه 5 مبحثی، نشر الگو کتاب جامع ادبیات را نیز منتشر کرده است که در سطح استاندارد قرار دارد و می تواند به عنوان منبع دوم پس از کتاب درسی انتخاب شود. در صورتی که به کتاب های دسترسی ندارید امکان دانلود رایگان کتاب ادبیات نشر الگو برای شما فراهم شده است.

    https://www.imazacademy.ir/?p=2751

    نظرات

    0 نظر در مورد دانلود رایگان کتاب ادبیات نشر الگو

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.

    اشتراک گذاری:
    واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
    پشتیبانی
    سلام دوست من
    خوشحال میشم تا به سوالاتت پاسخ بدم،جانم؟