دانلود رایگان کتاب زیست نشر الگو

بسیاری از داوطلبان کنکور به دنبال پاسخ این سوال هستند کدام کتاب کمک آموزشی را به عنوان منبع دوم انتخاب کنند. یا اینکه کدام انتشارات در تدوین منابع کنکوری خوب عمل کرده است. برای یافتن پاسخ این سوال ها باید به سراغ نظرات رتبه برتر ها برویم. از نظر بسیاری از داوطلبان، نشر الگو در چاپ کتاب های کنکوری عملکرد قابل قبولی داشته است و توانسته است تایید بسیاری از دانش آموزان را به خود جلب کند. درس زیست هم، از جمله دروسی است که مولفان الگو در نگارش آن سنگ تمام گذاشته اند تا همه دانش آموزان بتوانند از مطالب مفید آن بهره ببرند. با دانلود رایگان کتاب زیست نشر الگو می توانید از محتوای کامل آن در هر جا استفاده کنید.

راستی! یادت نره این مطلب هم بخونی: دانلود رایگان کتاب ادبیات نشر الگو

تاثیر منابع کمک آموزشی در کنکور

از اهمیت کتاب های کمک آموزشی در میزان موفقیت کنکور نمی توان چشم پوشید  و این موضوع را می توان از گفته های رتبه برترهای کنکور سراسری استناد کرد. مولفان این کتاب ها، اساتید برجسته و با معلومات در حوزه دروس کنکور می باشند که با تمام بخش های کتاب درسی آشنایی دارند و از ترفند های مولفان کنکور با خبرند. هم چنین در این کتاب ها، نکاتی از متن درس که از نظر دانش آموزان کم اهمیت بوده اند با تاکید ذکر شده است. و به مسائلی که در کتاب درسی به صورت واضح به آن اشاره نشده مولفین کتب کمک آموزشی به آن پرداخته اند.

بنابراین لازم است تا در کنار کتاب درسی، کتابی دیگر به عنوان منبع دوم مطالعه شود. البته باید بگوییم که در درجه اول مطالعه کامل کتاب درسی لازم است. چرا که طراحان کنکور از کتاب درسی به عنوان منبع طرح سوال استفاده می کنند.

راستی! یادت نره این مطلب هم بخونی: بهترین منابع زیست کنکور

کتاب زیست پایه به پایه نشر الگو

این کتاب ها شامل نشر الگو سال دهم، یازدهم و دوازدهم می باشد که هر کدام دارای دو جلد هستند. جلد اول مربوط به درس نامه و سوالات تستی و جلد دوم برای پاسخنامه تشریحی می باشد. از نظر بسیاری از داوطلبان کنکور که از کتاب های انتشارات الگو استفاده کرده اند، درسنامه ای که برای این مجموعه از کتاب های زیست تدوین شده است بسیار خاص و متفاوت از سایر منابع می باشد. دانلود رایگان کتاب زیست نشر الگو به شما کمک می کند تا به مطالب آن دسترسی پیدا کنید.

کتاب پایه به پایه نشر الگو سال دوازدهم، در بخش درسنامه مطالبی را به صورت کیو آر کد قرار داده است تا داوطلبان بتوانند با اسکن آن به محتوا بیشتری دست پیدا کنند و دانش خود را از زیست کامل کنند.

البته استفاده از کیو آر کد مختص بخش درسنامه نبوده و در قسمت های دیگر مانند پاسخنامه تست و یا مطالب بخش جانوری سال های نهم تا دوازدهم را نیز شامل می شود. مولفان سعی کرده تا درست ترین مطالب را در درسنامه بیاورند به همین دلیل به ندرت بتوان اشکالاتی از لحاظ علمی و یا مفهومی در آن یافت.

در بخش سوالات کتاب های پایه به پایه نیز تلاش شده تا تست ها به سبک سوالات کنکوری نزدیک باشند و تا حدودی نیز موفق شده اند اما برای کنکور سال های 1401 و به بالا، بهتر است تا مجدد به طرح سوال بپردازند.

در پایان هر فصل آزمونک هایی با تعداد 20 سوال قرار داده شده است تا داوطلبان اطلاعات خود را محک بزنند و میزان تسلط خود بر مفاهیم درسی مطلع شوند. هم چنین می توانند از آزمونک ها در زمان جمع بندی استفاده کنند و مطالب را در ذهن مرور کنند.

پاسخنامه کتاب های پایه به پایه، به صورت مفصل سوال ها را بررسی کرده است و هر گزینه را به صورت مجزا شرح داده است. به این ترتیب دانش آموزان می توانند از دام های تستی آگاه شوند و نحوه پاسخ گویی به سوالات تستی را فرا بگیرند.

دانلود رایگان کتاب زیست نشر الگو

کتاب جامع زیست شناسی نشر الگو

در انتشارات الگو، کتاب هایی که بر جلد آن ها نام جامع آمده است این معنا را دارند که برای کنکور همان سال طراحی شده اند. و این نکته در کتاب های زیست نیز ذکر شده است.

در ابتدای هر فصل کیو آر کد قرار داده شده است که استراتژی هر درس به صورت کلی پس از اسکن آن نمایش داده می شود. پس از آن یک کیو آر کد دیگر در قسمت درسنامه وجود دارد که در آن از مطالب درسی محتوا گفته شده است.

در بخش سوالات تستی نیز تعدادی کیو آرد کد با علامت M در مقابل برخی تست ها قرار داده است درسنامه ای جامع و کامل از آن را ارائه می کند.  و برخی دیگر با علامت T  قرار دارند و به این معناست که تست درجه سختی بالایی دارد و جهت تحلیل آن نیاز به اسکن کیو آر کد است.

شما می توانید با دانلود رایگان کتاب زیست نشر الگو، همیشه و هر جا این کتاب را به همراه داشته باشید.

در پایان هر فصل سه نوع آزمون تالیفی، قلم چی و کنکور همان فصل آورده می شود که داوطلب را با سبک های مختلف سوال آشنا می کند.

در این کتاب از فونت خوانا و زبانی روان استفاده شده است که داوطلب را خسته نکند و بتواند با انرژی بیشتری به مطالعه بپردازد.

راستی! یادت نره این مطلب هم بخونی: درس خواندن ،چگونه درس بخوانیم ؟

سخن آخر

ما در این مطلب سعی کردیم تا نکاتی را در مورد مجموعه کتاب ها الگو برای درس زیست را بازگو کنیم. اگر دانش آموز هستید و فرصت کافی برای مطالعه کنکوری دارید، کتاب های پایه به پایه می توانند انتخاب بسیار مناسبی برای شما باشند. اما اگر فرصت کمی دارید اصلا نگران نباشید، چرا که کتاب جامع نشر الگو برای درس زیست تالیف شده است و شما می توانید از محتوای آن بهره مند شوید.

همان طور که گفتیم نشر الگو از مولفین برتر جهت تدوین کتاب های زیست استفاده کرده است که در بخش درسنامه و طرح سوالات به خوبی عمل کرده اند. به گفته برخی از داوطلبان، سطح سوالات کتاب های نشر الگو کمی بالاست و برای دانش آموزان متوسط به بالا و قوی مناسب تر می باشد. اما در هر صورت مطالعه کتاب درسی در الویت است و نباید کنار گذاشته شود.

جهت دریافت لینک دانلود فرم زیر را پر کنید تا لینک دانلود به شماره تان پیامک شود:






    https://www.imazacademy.ir/?p=3102

    نظرات

    0 نظر در مورد دانلود رایگان کتاب زیست نشر الگو

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.

    اشتراک گذاری:
    واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
    پشتیبانی
    سلام دوست من
    خوشحال میشم تا به سوالاتت پاسخ بدم،جانم؟