دانلود رایگان کتاب زیست خیلی سبز

دانلود رایگان کتاب زیست خیلی سبز

زیست شناسی در زیرگروه تجربی، مهم ترین و حیاتی ترین درس محسوب می شود که در کنکور سراسری ضریب 12 دارد. بنابراین مطالعه صد درصدی این کتاب واجب است و بسیار سرنوشت ساز می باشد. انتخاب یک منبع خوب و قوی برای این درس، می تواند داوطلبان را چندین قدم به هدف مطلوب نزدیک کند. دانلود رایگان کتاب زیست خیلی سبز این امکان را می دهد تا از محتوای کامل آن بهره مند شوید و درصد های بالایی را در این درس کسب کنید. ما نیز در این مطلب قصد داریم تا ویژگی های کتاب خیلی سبز زیست را بررسی کنیم. پس با ما همراه باشید.

راستی! یادت نره این مطلب هم بخونی: دانلود رایگان کتاب شیمی مبتکران

اهمیت درس زیست شناسی در کنکور

همان طور که گفته شد درس زیست شناسی در کنکور تجربی دارای ضریب های 12 و 6 می باشد که برای زیر گروه 1 و 2 در نظر گرفته شده است. بنابراین از اهمیت بالایی برخوردار است. این درس 50 سوال کنکور را به خود اختصاص داده است که 18 سوال آن برای سال دهم، 17 سوال سال یازدهم و 15 سوال مربوط به سال دوازدهم می باشد.
سوالاتی که طراحان برای درس زیست طرح می کنند ترکیبی می باشد و معمولا چندین فصل را به هم مرتبط می کنند. به همین دلیل روش مطالعه شما باید به گونه ای باشد که بتوانید بین فصل های مرتبط، نکات مشترک پیدا کنید و آن ها را به هم پیوند بدهید. شما به عنوان یک داوطلب با انگیزه و هدفمند باید در کنار خط به خط خواندن، مطالب را به هم انطباق دهید و ارتباط آن ها را با تصاویر به خاطر بسپارید.
انتخاب یک منبع درسی جامع می تواند شما را در این مسیر یاری دهد و تمام مطالب و جزئیات را به صورت کامل ذکر کند. خیلی سبز سال هاست که در بین دانش آموزان به عنوان یک منبع مناسب و همه چیز تمام محبوب است. دانلود رایگان کتاب زیست خیلی سبز به شما کمک می کند تا با دسترسی راحت تر مطالب مفید آن را مطالعه کنید و از زمانتان بهترین استفاده را ببرید.

راستی! یادت نره این مطلب هم بخونی: روش مطالعه زیست شناسی کنکور سراسری!

کتاب پایه به پایه خیلی سبز

کتاب پایه به پایه خیلی سبز دارای سه جلد مجزا برای سال های دهم، یازدهم و دوازدهم می باشد. اگر دانش آموز سال دهم و یازدهم هستید کتاب های پایه به پایه می تواند به شما کمک کند تا شیوه مطالعه زیست برای کنکور را یاد بگیرید و بر مفاهیم هر مقطع به خوبی مسلط شوید. اما اگر فرصت کمی تا زمان آزمون دارید کتاب های پایه به پایه خیلی سبز به دلیل حجم زیادی که دارند انتخاب مناسبی نخواهند بود.
این کتاب ها مانند اغلب منابع کنکور، دارای سه بخش درس نامه، سوالات تستی و پاسخنامه می باشد. در بخش درسنامه به صورت مفصل و جامع مطالب درسی کتاب آورده شده است و مولف با جزئیات به آن ها پرداخته است. از ویژگی بسیار خوب این کتاب مرتبط کردن نکات سایر فصل ها به هم می باشد. این مزیت باعث می شود تا بتوانید تمام مطالب یک موضوع را به صورت یکجا به ذهن بسپارید و به صورت پراکنده مطالعه نکنید. با دانلود رایگان کتاب زیست خیلی سبز می توانید همیشه و هر جا کتاب را با خود به همراه داشته باشید.
سوالات چهار گزینه کتاب پا یه به پایه خیلی سبز به خوبی تمام مطالب کتاب درسی را پوشش می دهد. در انتها هر فصل بخشی با عنوان تست های ترکیبی قرار داده شده است که مولف موضوعات مرتبط فصل های کتاب سه جلدی را به هم بپیوند داده است و از دل آن تست ترکیبی طرح کرده است. در مقابل هر تست هم مشخص شده که سوال مربوط به کدام یک از سال های دهم یازدهم و یا دوازدهم می باشد. پاسخنامه این کتاب ها نیز به صورت دقیق و کامل آورده شده است و تمام گزینه ها بررسی شده اند.
در کتاب پایه سال دوازدهم زیست شناسی، سوالاتی که برای جمع بندی مناسب است و حاوی اطلاعات مهم می باشد علامت دار شده اند. البته بهتر است که در کنار این سوالات، سوالاتی که از دیدگاه شما حائز اهمیت و دوره کردن می باشند نیز علامت گذاری شوند.
در مجموع مطالعه کتاب های پایه به پایه برای دانش آموزانی که علاقمند به یادگیری کامل می باشند مناسب است اما به شرطی که فرصت کافی نیز داشته باشند.

دانلود رایگان کتاب زیست خیلی سبز

کتاب جمع بندی خیلی سبز

این کتاب مناسب برای دانش آموزانی است که به دنبال یک منبع خوب و جامع برای جمع بندی می باشند. همان طور که گفته شد درس زیست در کنکور تجربی بسیار مهم است و باید منابع آن نیز با دقت و متناسب با ویژگی های فردی داوطلب انتخاب شوند.
درسنامه کتاب های خیلی سبز بسیار روان و قابل فهم نوشته شده اند و به خصوص دانش آموزان متوسط و متوسط به پایین می توانند استفاده خوبی از درسنامه مفصل این کتاب ببرند. مولف کتاب زیست خیلی سبز، سعی کرده است تا به زبانی ساده مفاهیم سخت کتاب درسی را تدریس کند و با طرح سوالات خط به خط، دانش داوطلب را به چالش بکشد و مطالب را در ذهن او ثبت کند.
این کتاب در جلد منتشر شده است. جلد اول آن شامل درسنامه و سوالات تستی و هم چنین پاسخنامه کلیدی می باشد و جلد دوم نیز پاسخنامه تشریحی و کامل این کتاب است. با دانلود رایگان کتاب زیست خیلی سبز می توانید از تمام مطالب آن بهره مند شوید.
مولفان کتاب سعی کرده اند تا تست هایی مطابق به کنکور نظام جدید طراحی کنند به همین دلیل سوالات آن تقریبا نزدیک به سوالات کنکوری تالیف شده است.اگر قصد مطالعه یک کتاب به عنوان منبع درس زیست شناسی را دارید کتاب جمع بندی خیلی سبز انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.
از ویژگی های دیگر کتاب های انتشارات خیلی سبز طراحی فوق العاده جلد و تصاویر آن ها می باشد که با استفاده از رنگ های مختلف و مناسب سعی در تشویق داوطلبان به درس خواندن کرده است.

دانلود رایگان کتاب زیست خیلی سبز

سخن آخر

در این مقاله سعی داشتیم تا از ویژگی های کتاب خیلی سبز زیست سخن بگوییم. همان طور که گفته شد انتشارات خیلی سبز در زمینه کنکور و به خصوص درس زیست بسیار خوش درخشیده از و مورد استقبال زیادی از سوی داوطلبان قرار گرفته است. اما لازم است قبل رفتن به سراغ منبعی دوم برای دروس کنکور، منبع اول که کتاب درسی می باشد به خوبی و با دقت مطالعه شود.
درسنامه کتاب های زیست پایه به پایه و جمع بندی انتشارات خیلی سبز برای داوطلبان متوسط و متوسط به پایین مناسب می باشند و سطح سوالات آن نیز در حد سوالات کنکور سراسری است بنابر این برای همه داوطلبان انتخاب خوبی خواهد بود.

برای دانلود رایگان کتاب شیمی مبتکران فرم زیر را پر کنید تا لینک دانلود براتون ارسال شه:






    https://www.imazacademy.ir/?p=3077

    نظرات

    0 نظر در مورد دانلود رایگان کتاب زیست خیلی سبز

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.

    اشتراک گذاری:
    واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
    پشتیبانی
    سلام دوست من
    خوشحال میشم تا به سوالاتت پاسخ بدم،جانم؟