هزینه مشاوره کنکور ،برای کنکور چقدر باید هزینه کنیم؟

هزینه مشاوره کنکور

در چنین شرایط اقتصادی بسیاری از دانش آموزان و داوطلبان کنکوری برای این که بتوانند در کنکور موفق شوند و رتبه خوبی را کسب کنند به دنبال مشاور کنکور هستند که هزینه‌ی کمتری برایشان داشته باشد. همچنین با توجه به همه گیری بیماری کرونا بعضی از دانش آموزان ترجیح می‌دهند تا مشاوره حضوری حضوری را کنار بگذارند که در این راستا هزینه حمل و نقل هم کاهش می‌یابد و به جای آن از خدمات مشاوره تلفنی بهره مند شوند. به همین علت ما در این مطلب سعی کرده ایم تا برای شما از هزینه مشاوره کنکور به صورت تلفنی و حضوری برای شما بگوییم.

هزینه مشاوره کنکور

هزینه ماهانه مشاوره کنکور

در مراکز مشاوره معمولا علاوه بر مشاوره حضوری به منظور دسترسی داشتن همه‌ی داوطلبان و دانش آموزان در هر نقطه از ایران به مشاوره تلفنی هم می‌پردازند. این مشاورین در زمینه‌های برنامه ریزی کنکور تا اعلام نتایج و حتی انتخاب رشته هم به صورت تلفنی و حضوری مشاوره می‌دهند. از این طریق ضمن ایجاد عدالت، دانش آموزان و داوطلبان با تعداد بیشتری می‌تواند از تجربیات گران بهای مشاورین استفاده نمایند.

موضوعی که برای بسیاری از مراکز مشاوره مهم است، هزینه مشاوره کنکور مناسب و کیفیت بالای جلسات است تا حتی کسانی که وضعیت مالی مناسبی ندارند، از این مشاوره محروم نمانند. کمتر بودن هزینه مشاوره دلیلی بر بی کیفیتی جلسات نیست و ما نمی‌توانیم در چد جمله به شما بگوییم که چقدر کیفیت این جلسات بالا و خوب است. اگر شما مایل باشید، می‌توانید ابتدا راجع به چند مرکز تحقیق کنید و نهایتا یکی از آن‌ها را برای خود انتخاب کنید. راه دیگر هم این است که یک جلسه از جلسات مشاور را شرکت کنید و اگر از آن خوشتان آمد به صورت ماهانه ادامه جلسات را بروید.

راستی! یادت نره این مطلب هم بخونی: مشاوره تحصیلی کنکور

هزینه و مزایای مشاوره کنکور تلفنی

مشاوره تحصیلی تلفنی در ماه‌های اخیر به دلیل شیوع کرونا در مقایسه با دوران قبل از بیماری، متقاضی‌های بسیار زیادی داشته است و مشاره تلفنی مزایای بیشتری هم نسبت به مشاوره حضوری دارد که در ادامه چند مورد از آن را برای شما می‌گوییم:

  • هزینه مشاوره کنکور به صورت تلفنی کمتر از هزینه‌ای است که شما برای مشاوره حضوری پرداخت می‌کنید و می‌توانید این هزینه را به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه بپردازید.
  • در مشاوره تلفنی دیگر نیازی به این نیست که به مرکز مشاوره رفت و آمد کنید و هزینه حمل و نقل بپردازید که این موضوع برای شما یک مزیت به حساب می‌آید.
  • مشاوره تلفنی معمولا در طول ایام هفته از ساعت 8 صبح تا 12 شب برای شما مقدور است و در دسترس شما قرار می‌گیرد. پس هر زمان که احساس کردید به مشاوره نیاز دارید، کافی است گوشی تلفن را بردارید و از خدمات مشاوره بهره مند شوید.
  • در مشاوره تلفنی معمولا محدودیت خاصی در زمان مشاوره نیست و شما تا چندین ساعت می‌توانید با مشاور خود در ارتباط باشید.
  • در مشاوره تحصیلی کنکور شما می‌توانید مشاوره آنلاین را انتخاب کنید تا با یک مشاور در ارتباط باشید و یا به طور همزمان از تجربیات چند مشاور استفاده کنید. این موضوع بستگی به انتخاب شما و هزینه مشاوره کنکور خواهد داشت.
  • خدمات مشاوره کنکور تمامی اموری که مربوط به برنامه ریزی کنکور و نحوه صحیح مطالعه و حتی انتخاب رشته می‌باشد را برای شما انجام می‌دهد. مشاوران مجرب مرکز می‌توانند کمک بزرگی به شما در این زمینه کنند.

هزینه مشاوره کنکور

هزینه مشاوره تحصیلی بر چه مبنایی است؟

اگر جلسه مشاوره‌ای که در آن شرکت می‌کنید به منظور جلسه روانشناسی و انگیزشی باشد، معمولا قیمت آن توسط سازمان نظام روانشناسی تعیین خواهد شد. همچنین براساس مدرک کارشاسی ارشد و دکتری خود مشاور این هزینه مشاوره کنکور متفاوت خواهد بود. محاسبه جلسات روانشناسی را بر مبنای دقیقه‌ای که برای وشما وقت می‌گذارند، خواهد بود که این مدت زمان بین 30 الی 60 دقیقه است.

اما اگر جلسه مشاوره شما برای برنامه ریزی درسی و تحصیلی باشد، قیمت گذاری آن متفاوت خواهد بود در ادامه حدود این قیمت را به شما عرض می‌کنیم:

محاسبه قیمت مشاوره کنکور براساس جلسات

در این نوع از جلسات مشاوره و برنامه ریزی قیمت مشاوره براساس تعداد جلسات مشخص می‌شود و در تهران و سایر استان‌ها با هم متفاوت است اما از حدود یک میلیون تومان توسر بعضی از مشاوران خواهد بود.

محاسبه قیمت مشاوره تحصیلی بر حسب هفته

بسیاری از مراکز مشاوره به صورت هفته‌ای قیمت گذاری می‌شوند که معمولا در این جلسات تعداد دانش آموزان بالاتر است و برنامه‌ها از قبل مشخص شده است. اما بعضی از موسسات آموزشی جلسات فتگی را به صورت منفرد برای دانش آموز برگزار می‌کنند و به داوطلب بر اساس ویژگی‌های درسی و فردی برنامه ویژه می‌دهند.

محاسبه قیمت مشاوره تحصیلی بر حسب ماه

یکی از بهترین نوع قیمت گذاری و هزینه مشاوره کنکور به صورت ماهانه است که در این صورت اگر شما از کیفیت ماه اول راضی نبوده باشید، ماه دوم را ادامه نخواهید داد. در این جا برای بعضی از دانش آموزان سوال پیش می‌اید که قیمت گذاری بر اساس هفته مناسب تر خواهد بود و اگر رضایت کافی نداشته باشیم، می‌توانیم از هفته‌ی بعد در جلسات شرکت نکنیم. اما باید به شما بگوییم که اگر می‌خواهید متوجه کیفیت جلسات مشاوره شوید، باید حداقل سه هفته زیر بنا سازی کنید تا به نتیجه مطلوبی برسید و کمتر از این زمان شما قادر به تشخیص کیفیت نخواهید بود.

محاسبه قیمت مشاوره بر حسب سال

اما بدترین نوع قیمت گذاری متعلق به مشاوره سالانه است چرا که اگر شما در اواسط سال از مشاور خود راضی نباشید، دیگر نمی‌توانید کاری انجام دهید تا هزینه به شما عودت داده شود. مشاوران هم مجبورند تمتمی نکات مربوط به برنامه ریزی را یک جا به شما نگویند تا شما تا انتها با آن‌ها ادامه دهید.

سخن آخر

ما در این مطلب سعی کردیم برای شما از هزینه مشاوره کنکور بگوییم و این که چه موضوعاتی در تعرفه آن تاثیر گذار است را هم برای شما بیان کردیم. پس اگر قصد دارید برای برنامه ریزی کنکور به مشاور تحصیلی مراجعه کنید، پیشنهاد می‌کنیم ابتدا این مقاله را بخوانید تا اطلاعاتی در این زمینه کسب نمایید. پس به هیچ عنوان خواندن این مطلب را از دست ندهید.

https://www.imazacademy.ir/?p=3396

نظرات

0 نظر در مورد هزینه مشاوره کنکور ،برای کنکور چقدر باید هزینه کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.

اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
پشتیبانی
سلام دوست من
خوشحال میشم تا به سوالاتت پاسخ بدم،جانم؟