دانلود رایگان عربی میکرو طلایی

دانلود رایگان عربی میکرو طلایی

کتاب عربی کامل کنکور میکرو طلایی از انتشارات گاج به نویسندگی آقای دکتر محمد جال است. این کتاب به منظور آمادگی هرچه بیشتر دانش آموزان و مخصوصا کسانی که داوطلب کنکور سراسری هستند، به چاپ رسیده است. کتاب عربی میکرو طلایی گاج منبعی کامل و دقیق برای درس عربی است و تمامی مطالب درس عربی پایه دهم، یازدهم و دوازدهم را در بر می‌گیرد. در این کتاب آموزش به صورت دقیق و مفهمومی صورت گرفته که با حل تست‌های موجود در آن، یادگیری کامل می‌شود. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا به نقد و بررسی این کتاب بپردازیم و دانلود رایگان عربی میکرو طلایی را برای شما قرار دهیم.

دانلود رایگان عربی میکرو طلایی

ویژگی های کتاب عربی کامل میکرو طلایی گاج

کتاب عربی کامل کنکور میکرو طلایی از انتشارات گاج شامل مطالب سه کتاب درسی عربی دهم، یازدهم و دوازدهم در قالب 624 صفحه و 2108 تست است. چیدمان فصل‌های هر کدام از این کتاب‌ها که در قسمت فهرست آورده شده، به ترتیب دروس کتاب عربی درسی نیست و براساس مرتبط بودن مطالب آن کتاب ننوشته شده است. هدف از این کتاب، آموزش عمیق مفاهیم به دانش آموزان و داوطلبان کنکور و آشنا کردن آن‌ها با سوالات تستی متنوع و کافی برای کنکور سراسری است.

حجم کتاب تا حدودی زیاد بوده که دلیل این موضوع نگاه دقیق و عمیق به مطالب و تست‌های فراوان این کتاب است. تفکیک مطالب از یک دیگر و استفاده از نمودارها و کادرهای گوناگون و در عین حال انسجامی که این مطالب دارند، باعث تمرکز و طبقه بندی ذهنی می‌شوند. این کتاب برای کلیه دانش آموزان و داوطلبان رشته‌های تجربی و ریاضی و فیزیک، انسانی، هنر و منحصرا زبان، فنی و حرفه‌ای و کار و دانش قابل استفاده است. برای دانلود رایگان کتاب عربی میکرو طلایی به آخر مقاله مراجعه کنید.

راستی! یادت نره این مطلب رو بخونی: دانلود رایگان کتاب ادبیات نشر الگو

بررسی بخش‌های مختلف کتاب عربی کامل میکرو طلایی گاج

کتاب عربی کامل کنکور میکرو طلایی از انتشارات گاج، بر اساس مطالب موجود در کتاب درسی و تست‌های مختلف و متنوع کنکور است. این کتاب شامل 7 فصل و 27 مبحث است که هر فصل آن به قسمت‌های زیر تقسیم بندی شده است:

  • فصل اول: فن ترجمه که شامل مباحث فعل، اسم، حرف و اسلوب جمله است.
  • فصل دوم: قواعد که شامل یادآوری مباحث کلیدی متوسطه عربی اول، عربی سال دهم، یازدهم و دوازدهم است.
  • فصل سوم: اعراب و تحلیل صرفی که شامل تجزیه و ترکیب است.
  • فصل چهارم: ضبط حرکات که شامل حرکت گذاری است.
  • فصل پنجم: واژگان، مترادف و متضاد
  • فصل ششم: مفهوم
  • فصل هفتم: درک مطلب

در هریک از این مباحث تمامی مبحث‌های کتاب درسی دهم، یازدهم و دوازدهم هر سه گروه آزمایشی ریاضی، تجربی و انسانی به همراه مباحث عربی اختصاصی انسانی به طور کامل پوشش داده شده است. از این نظر که این کتاب بتواند پاسخگوی نیاز همه‌ی رشته‌های مختلف کنکور سراسری باشد. به عنوان مثال در مبحث‌های 9، 22و 26 که در فهرست کتاب ذکر شده‌اند و نیز در کنار برخی تست‌های سایر مباحث علامت «» را مشاهده می‌کنید. این تست‌ها مخصوص عربی اختصاصی برای داوطلبان گروه انسانی است و سایر رشته‌ها نیازی به مطالعه این مباحث ندارند. چنان چه مایل به دریافت این کتاب باشید اما هزینه و بودجه کافی برای آن را نداشته باشید، ما دانلود رایگان عربی میکرو طلایی را در آخر مقاله برای شما عزیزان قرار دادیم.

راستی! یادت نره این مطلب رو بخونی: دانلود رایگان کتاب شیمی مبتکران

پاسخنامه تشریحی

از نقاط قوت و منحصر به فرد کتاب عربی کامل کنکور میکرو طلایی از انتشارات گاج، می‌توان به پاسخنامه کاملا تشریحی و تحلیلی این کتاب اشاره کرد. در پاسخنامه لحن نویسنده به گونه‌ای است که دانش آموزان و داوطلبان بتوانند به وسیله آن ارتباط برقرار کنند. در ضمن به شرح تک تک تست‌ها و البته گزینه‌های هریک از تست‌ها هم پرداخته می‌شود. در پاسخنامه تشریحی کتاب، نویسنده سعی کرده است تا هیچ قسمتی را بدون ترجمه فارسی و تحلیل باقی نگذارد. به این صورت که ترجمه صورت سوالات در کنار ترجمه هر یک از چهار گزینه سوالات با این هدف که دانش آموزان بهتر درک کنند، به همراه بررسی گزینه‌های نادرست و ذکر نکات کلیدی، کتاب جامعی را برای همگام پدید آورده است. این موضوع می‌تواند به خوبی پاسخگوی کلیه نیازهای دانش آموزان برای درک بهتر مفاهیم باشد. شما می‌توانید برای دانلود رایگان عربی میکرو طلایی به آخر مقاله مراجعه کنید و از آن به راحتی استفاده کنید.

دانلود رایگان عربی میکرو طلایی

جمع بندی

هما طور که اشاره کردیم کتاب عربی کامل کنکور میکرو طلایی گاج حاوی نکات بسیار ارزشمندی است و از این رو منبعی کامل و جامع برای دانش آموزان و داوطلبان کنکور سراسری است. از خصوصیات ویژه این کتاب می‌توان درس به درس نامه کامل و جامع و تست‌های متنوع کنکوری و تالیفی بسیار نزدیک به سوالات کنکور اشاره کرد.

مولف در کتاب میکرو طلایی گاج « عربی کامل کنکور» به ارائه مباحث عربی پایه دهم، عربی یازدهم و عربی دوازدهم پرداخته است. داوطلبان و دانش آموزان باید در گام نخست با مطالعه بخش درس نامه، به قواعد و نکات کنکوری مسلط شوند. در هر مبحث تلاش شده است که از سطر به سطر کتاب درسی حتی پاورقی‌ها و مثال‌ها، سوالا تالیفی چهار گزینه‌ای برای دانش آموزان مطرح شود. در لا به لای این سوالات نمونه تست‌هایی از کنکور داخل و خارج کنکور از کشور بیان شده است که بسیار کاربردی اند.

دانش آموزان و داوطلبان باید بعد از حل این تست‌ها به پاسخ نامه تشریحی کتاب مراجعه نمایند که علاوه بر مشخص کردن گزینه درست‌، علت غلط بودن گزینه‌های نادرست هم بررسی می‌شود. باتوجه به اهمیت مبحث درک مطلب در کنکور سال های اخیر و نیز مباحث ترجمه و درک مطلب در کتب درسی جدید این بخش هم به کتاب عربی کامل کنکور میکرو طلایی اضافه شده است.

همان طور که می‌دانید داوطلبان گروه انسانی هم علاوه بر عربی عمومی باید به عربی تخصصی هم تسلط داشته باشند که این مطالب مورد نیاز آن‌ها در کتاب هم ارائه شده است. دقت کنید که مباحث مربوط به رشته انسانی با علامت ستاره در کتاب مشخص شده اند. مطالب در کتاب عربی کامل کنکور میکرو طلایی گاج به صورت موضوعی آورده شده اند که از بهترین روش‌های مطالعه عربی است. اگر می‌خواهید همین حالا این کتاب را به صورت pdf برای خود داشته باشید روی لینک دانلود رایگان عربی میکرو طلایی کلیک نمایید. این کتاب کاملا به صورت رایگان برای شما عزیزان ارائه شده است.

کلام آخر

ما در این مقاله به بررسی عربی کامل کنکور میکرو طلایی از انتشارات گاج که یک کتاب کمک آموزشی و کنکوری است، به صورت کامل پرداختیم. اگر می‌خواهید از اینکتاب اطلاعات خوبی به دست آورید حتما این مقاله را تا آخر بخوانید و از آن بهره ببرید. چنان چه برای شما سخت است که هزینه کتاب را بپردازید، ما در اینجا دانلود رایگان این کتاب را قرار دادیم.

https://www.imazacademy.ir/?p=3154

نظرات

0 نظر در مورد دانلود رایگان عربی میکرو طلایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.

اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
پشتیبانی
سلام دوست من
خوشحال میشم تا به سوالاتت پاسخ بدم،جانم؟